Sarah Nuha 1 tahun 5 bulan bakal menjadi kakak

Sarah Nuha 1 tahun 5 bulan bakal menjadi kakak
Sayalah Sarah Nuha!

Wednesday, October 12, 2011

Saat yang dinanti-nantikan......saya bakal ibu????

Dalam bulan 9 tahun 2009 tepat jam 5 pagi saya try lah pregnant test tu (mmg drp mula kawen boleh katakan dah beratus rggt habis beli bende tu)...kalau nak bayangkan perasaan saya waktu tu rasanya jantung boleh jatuh la kot..alhamdulillah positif...bermulalah episod saya bakal menjadi seorang ibu....saya mmg tiada masalah langsung...selera makan bertambah hingga lah sampai mggu 32 waktu sem 4 tu subjek agak mencabar jg iaitu subjek Psikologi Sosial bawah Prof. Mahkzan,Statistik bawah Dr.Fauzi dan Proposal bawah Prof.Najib...selepas balik drp scan mggu 32 di Klinik Kesihatan Tjg.Piandang keesokan tgh malamnya saya terjaga..ingatkan bermimpi tido dalam kolam rupa nya air ketuban dah pecah....due saya hujung Jun sedangkan waktu tu baru pertengahan April...apalagi saya terus ke Hospital Parit Buntar dan dihantar dengan ambulan ke Hospital Taiping.....Dalam sibuk2 belajar tu mmg tgh berperang dengan bermacam-macam tugasan...biasalah master kaunseling...utk yg teringin nak sambung buat pengetahuan anda Master Kaunseling ni kursus yg paling banyak jam kredit dgn pembentangannya,tugasan individu,viva,kuiz,pastu subjek Kaunseling Keluarga 2 minggu ala2 ROS la kalau cikgu kena buat kat mana2 agensi dan yg paling mencabar 3 bulan praktikal dan 3 bulan internship....(bersambung)

No comments:

Post a Comment