Sarah Nuha 1 tahun 5 bulan bakal menjadi kakak

Sarah Nuha 1 tahun 5 bulan bakal menjadi kakak
Sayalah Sarah Nuha!

Sunday, January 20, 2013

Contoh Ucapan YDP PIBG


UCAPAN YDP PIBG
SEMPENA MAJLIS ANUGERAH KECEMERLANGAN 2012

Setinggi-tinggi kesyukuran ke hadrat Allah SWT kerana dengan limpah kurniaNya dapat saya memberi sepatah dua kata dalam buku program Anugerah Kecemerlangan SK Sungai Megat Aris bagi tahun 2012. Saya amat berbangga kerana pada tahun ini sekali lagi SK Sungai Megat Aris telah berjaya menganjurkan Hari Anugerah Kecemerlangan bagi tahun 2012.

Pertama sekali saya ingin merakamkan ribuan terima kasih kepada pihak sekolah yang menjemput saya untuk sama-sama memeriahkan Hari Anugerah Kecemerlangan ini. Saya mewakili PIBG sekolah ini mengucapkan sekalung penghargaan kepada semua guru-guru yang tidak jemu mendidik anak-anak kami sehingga berjaya seperti hari ini. Gandingan yang baik di antara Ibu Bapa dan semua guru-guru serta kakitangan sekolah memungkinkan kejayaan anak-anak ini. Semoga penghargaan ini akan meniup semangat yang lebih kepada murid-murid yang berjaya khasnya dan kepada semua murid-murid di sekolah ini umumnya.

Hari Anugerah Kecemerlangan adalah kayu ukur kepada prestasi pencapaian pelajar. Bagi pelajar yang berjaya meraih anugerah cemerlang, pihak PIBG ingin mengucapkan syabas dan tahniah dan bagi pelajar yang belum berjaya jangan putus asa kerana preskripsi kegagalan ialah rajin, tekun dan gigih berusaha. Usaha yang gigih akan menghasilkan kejayaan yang cemerlang.
Akhir kalam, saya sekali lagi mengucapkan syabas kepada semua guru-guru dan pelajar yang telah bekerja keras untuk memastikan kejayaan dan kelancaran Hari Anugerah Kecemerlangan ini. Para ibu bapa pelajar dan PIBG yang telah menyumbang dan memberi sokongan secara langsung mahu pun secara tidak langsung menjayakan Hari Anugerah Kecemerlangan diucapkan ribuan terima kasih. Semoga mendapat keberkatan daripada Allah SWT.

Terima kasih.
Encik Sulaiman bin Dollah
YDP PIBG SK Sungai Megat Aris

1 comment: