Sarah Nuha 1 tahun 5 bulan bakal menjadi kakak

Sarah Nuha 1 tahun 5 bulan bakal menjadi kakak
Sayalah Sarah Nuha!

Friday, January 18, 2013

SKSMA

SKSMA Tercinta
Tempat Saya Mencari Rezeki
Mendidik Anak Bangsa
Menabur Budi
Menebar Dakwah
Mengerat Persahabatan
Mengukuh Persaudaraan

SKSMA Tercinta
Mendidik Saya Juga
Mengaut Pengalaman
Memantap Kematangan
Menyimpul Kemesraan
Penuh Ceria Mahupun Duka Dan Kecewa
Disimpul Semua Ibarat Pahit Kopi
Nikmatnya Dicampur Gula

SKSMA Tercinta
2005 Menjadi Guru Dalam Latihan
Masih Berjiwa Muda Keanak-anakan
Kurang Kematangan Kerana Kurang Pengalaman
2006  Penuh Semangat Ditemani Suami Tercinta
2007-2008 Langkah Seperti Biasa
Mencari Redha Allah Atau Manusia?
2009  Kadang2 Tersadung Akar Kekecewaan
Keikhlasan Bagai Tidak Dipandang
Itulah Cabaran...Ku Mencari Kebenaran
Alhamdulillah Mencabar Diri di Uni Perdana
2010 Bahagia Mendidik Anak Bangsa
Saya Telah Menjadi Ibu  Kepada Anda (Murid Ku)
Dan Anak Saya Sarah Nuha

SKSMA Tercinta
2011 Bertambah Ceria...Tiada Lagi Duka Nestapa
Saya Naik Ke Pentas Menerima Sarjana
Semoga Anugerah Ini Manfaat Buat Semua
2011 Juga Syukur Kurniaan Kedua
Terima Kasih Ya Allah Ahmad Naseh Ulwan Namanya
2012 Terasa Anugerah Allah Yang Tidak Ternilai Atas Segalanya
Ketenangan Sentiasa Bersama
Saya Cintakan Kerjaya Ini
Walaupun Terasa Banyak Kelemahan Diri

SKSMA Tercinta
2013...Biarlah Saya Berundur Dengan Tenang
Menyulam Pahit, Manis, Kelat Mahupun Masam
Semuanya Tersimpul Beribu Rasa
Yang Menguatkan Saya Hari Ini
Yang Mematangkan Saya Hari Ini
Yang Mengukuhkan Langkah Saya
Untuk Terus Berbakti Ikhlasnya
Sebagai Sang Guru Biasa
Yang Bercita-cita Menjadi Luar Biasa!

Insan Lemah - 18 Januari 2013
11.56 Malam


No comments:

Post a Comment