Sarah Nuha 1 tahun 5 bulan bakal menjadi kakak

Sarah Nuha 1 tahun 5 bulan bakal menjadi kakak
Sayalah Sarah Nuha!

Wednesday, February 1, 2012

Baik dibalas baik...tp lbh baik dituju batu yg gugur ialah buah yg manis


Tajuk entri tidak sesuai dengan gambar yang dipaparkan...eheh...hari ni walid msg.."abang kuar keja 6.30 balik 5.30..jammed..sampai rumah 7.00 malam"...cabaran baru...ada berani???Saya jawab...sabar..faiza azamta fatawakkal alallah...tapi bila bual dalam telefon malam ni.."walid kata..alhamdulillah seronok..."...baru hari pertama...semoga terus cemerlang.........saya pulak hari ni sekolah ada pemantauan..2 orang drp JPN..alhamdulillah semuanya berjalan lancar kerana saya POSITIF!Mendapat imput yang berguna dan suntikan semangat serta motivasi yg tinggi seperti yang diceritakan......

Petangnya saya ke Selama Perak..umah Paklang (abang ipar ayah saya)..ada sesuatu yang saya nak ceritakan tentang Paklang dan Maklang (maklang baru)...tapi dah lewat ni..nak siap2 persiapan utk sekolah esok...pesanan penaja..sentiasa berdiri atas kaki sendiri dan yakin diri sendiri krn tidak semua yang menyenangi diri kita....

No comments:

Post a Comment